loading...
فقط برای عشق...
tina بازدید : 25 دوشنبه 27 خرداد 1392 نظرات (0)

تو یه شیرینی تلخی واسه قلب نیمه جونم

توی این ترانه هایی که برای تو میخونم

 

تو یه شیرینی تلخی توی خاطرات دورم

توی تموم لحظه های دل ساکت و صبورم

 

تو یه رویای قشنگی توی خواب هر شب من

توی یه آه سینه سوزی توی گرمای تب من

 

تو یه فریاد بلندی توی سکوت بی کسی ها

تو یه عشقی که بریدی منو از دلبستگی ها

 

کجایی عزیز من بی تو من یه لحظه خوشی ندارم

کجایی که بی تو من غصه میخورم تلخ روزگارم

 

تو که رفتی از کنارم غم غریبی اومد سراغم

                         بیا تا دوباره احساس کنم توی دنیا یکی رو دارم


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام.امیدوارم که لحظات خوشی رو در وبلاگم بگذرونید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 66
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 50
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 85
  • بازدید ماه : 280
  • بازدید سال : 955
  • بازدید کلی : 3,885
  • کدهای اختصاصی

    دریافت کد بستن راست کلیک در وبلاگ