loading...
فقط برای عشق...
tina بازدید : 62 دوشنبه 27 خرداد 1392 نظرات (0)

 

کاغذ دیواری عاشقانه (7)

 

یه دنیا دلم گرفته:


نمی دانم از فراق تو بنالم یا از غریبی خودم؟


نمی دانم تو را بخوانم که برگردی یا خودم را دعا کنم که بیایم


از این بسوزم که نیستی یا از این بنالم که چرا هستم؟


هیچ میگویی اسیری داشتی حالش چی شد؟


خسته ی من نیمه جانی داشتی احوالش چی شد؟


دلم تنگ است نمیدانم زتنهایی پناه آرم کدامین سوی


پریشان حالم و بی تاب می گریم وقلبم بی امان محتاج مهر توست

 

نمیدانی چه غمگین رهسپار لحظه های بی قرارم


من به دنبال تو همچون کودکی هستم


دلتنگی همیشه از ندیدن نیست


لحظه های دیدار با همه زیبایی گاه پر از دلتنگیست


که مبادا دیدار شیرین امروز خبر تلخ فردا باشد

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام.امیدوارم که لحظات خوشی رو در وبلاگم بگذرونید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 66
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 75
  • بازدید ماه : 67
  • بازدید سال : 742
  • بازدید کلی : 3,672
  • کدهای اختصاصی

    دریافت کد بستن راست کلیک در وبلاگ