loading...
فقط برای عشق...
tina بازدید : 53 دوشنبه 27 خرداد 1392 نظرات (0)

ای دل بی یارم ... تنها کس و کارم

دیدی ازم دل کند اون که دوستش دارم

اون که یه عمری بود غصشو میخوردم

دیدی چه راحت گفت من تو دلش مردم

ای دل غمگینم ... دیدی چه بی رحمه ... معنی احساسو دیدی نمیفهمه

رفتو شودم تنها اما خوب می دونم بی او تنهام

من دیگه از امشب هر شب مهمونی دارم با غم ها

آخ که چقدر تنهام ... سرده چقدر دستام ...

 سرشده صبر من از تو اونو میخوام


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام.امیدوارم که لحظات خوشی رو در وبلاگم بگذرونید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 66
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 96
  • بازدید ماه : 88
  • بازدید سال : 763
  • بازدید کلی : 3,693
  • کدهای اختصاصی

    دریافت کد بستن راست کلیک در وبلاگ