loading...
فقط برای عشق...
tina بازدید : 29 شنبه 25 خرداد 1392 نظرات (0)

اون روز که دلمو شکستو تنهام گذاشت پیش خودم گفتم اگه دوباره برگرده واسش ناز میکنم و الکی بهش میگم دلمو شکستی دیگه نمیخوامت.چند روز بعدش بود که اومد یه چیزی تو دستش بود که پشتش قایم کرده بود.پیش خودم فکر کردمو گفتم حتما واسم کادو گرفته.براش ناز کردمو گفتم دلمو شکستی دیگه نمیخوامت!خندید و گفت چه خوب...بگیر کارت عروسیمه!تعجب

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام.امیدوارم که لحظات خوشی رو در وبلاگم بگذرونید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 66
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 45
  • بازدید ماه : 240
  • بازدید سال : 915
  • بازدید کلی : 3,845
  • کدهای اختصاصی

    دریافت کد بستن راست کلیک در وبلاگ